03 November, 2016

වෙලාවක් කලාවක් නැතිව එක එක අය මගේ ළඟට ආවා, මම හොඳට සල්ලි හම්බ කළා - ජීවිතය වැරදුනු තරුණියකගේ සංවේදී හෙළිදරව්ව

බොරු ආදරේට රැවටිලා එහෙමත් නැත්නම් හැගීමට වහල්වෙලා ජීවිත වරද්දගන්න අය ඕනෑ තරම් මේ සමාජයේ ඉන්නවා.

ඒ වගේම අම්මා තාත්තගේ සෙනෙහස දුරස් වුණාම තරුණියකගේ ජීවිතයකට කිට්ටු වෙන්න බලාගෙන ඉන්න බොරු ආලවන්තකම්ද නැතුවාම නොවේ.

තරුණියකගේ ජීවිතේ එකම තැනකදි හෝ වැරදුනොත් එතැන හදාගන්න එක ගොඩක් අමාරුයි.

ඒ විදිහට තමන්ගේ කියලා කෙනෙක් ළඟ නැතිව ජීවිතේ වැරදිලා ලස්සන අනාගතය විනාශ කරගත්ත තරුණියකගේ සංවේදී හෙළිදව්වක් ගැනයි අද අපි ඔබට කියන්නේ.

ආදරෙන් කතා කරනවානම් ඕන කෙනෙක් කැමතියිනේ. ඒත් මට කවුරුවත් එහෙම කතා කරලා නැහැ. මම හැදමාම ඇහුවේ බැනුම්.

මගේ අම්මා මාව දාලා ගියේ මට අවුරුදු දෙකේදි.

එදා ඉඳදා මාව හදාගත්තේ තාත්තා. තාත්තට මාව බලාගන්න එකයි, රස්සාව කරන්නයි දෙකම බැරි නිසා තාත්තා මාව එයාගේ නංගිට බාර දුන්නා.

ඒ කියන්නේ නැන්දට. තාත්තා නැන්දට මගේ වියදම දුන්නා.

එතකොට මට අවුරුදු තුනක් විතර ඇතිලු. නැන්දා මාව ආදරෙන් බලාගත්තේ නැහැ.

ඒක මට හොඳටම දැනෙන්න ගත්තේ මට අවුඅරුදු හයක් විතර කාලෙදි.

ඒත් තාත්තා හිතුවා මම නැන්දා ළඟ හොඳින් ඉන්නවා කියලා.

ඔයාව නැන්දට බාරදීලා තාත්තා කොහෙද ගියේ..?

තාත්තා ඩුබායිවල රස්සාවකට ගිහිල්ලා හිටියේ. ඉස්සෙල්ලම රට ඉඳලා එනකොට මට අවුඅරුදු පහක් විතර ඇති.

තාත්තා මාව වඩාගත්තම මම බයවෙලා හොඳටම ඇඩුවා.

ඒත් එයා මගේ තාත්තා කියලා මම තේරුම්ගත්තේ දවසකට විතර පස්සේ. මගේ බය ඇරුණා. මම තාත්තා ළඟටම වෙලා හිටියා.

අම්මා ගැන ඇහුවේ නැද්ද..?

මම ඇහුවා.. එතකොට තාත්තා කිව්වා අම්මා මැරුණනේ දෝනි කියලා.

ඔයා නැන්දලගෙ ගෙදර ඉන්න. මම ආයෙත් ලංකාවට ආවම ඔයාව මගේ ළගට ගන්නම් කියලා තාත්තා මාස තුනකට විතර පස්සේ ආයේ යන්න ගියා. තාත්තා ලංකාවේ ඉන්න දවස්වලනම් නැන්දා මට ආදරයෙන් සැලකුවා.

නැන්දලාගේ ගෙදර තව කවුද හිටියේ. නැන්දගේ මහත්තයි පුතාලා දෙන්නයි. ඒ දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක් මගේ වයසේ.

අනිත් කෙනා මට බාලයි. නැන්දා හුගක් වෙලාවට කළේ තාත්තා එවන සල්ලිවලින් ඒගොල්ලන්ගේ දේවල් කරගත්ත එක. ඒ නිසා පුංචි කාලේ ඉඳලම මට ගෙදර එයාලගේ වැඩත් කරන්න වුණා.

අයියගෙයි මල්ලිගෙයි දෙන්නගෙම රෙදි හෝදන්න වුණා. තාත්තා ආයෙම ලංකාවට ආවේ මං ලොකු ළමයෙක් වුණ දවසේ.

එතකොට මට අවුරුදු 14 යි. එදා තාත්තා මාව දැකලා ඇඩුවා.

දුවේ ඔයා හරි ලස්සනයි. ඔයාව බලන්න අම්මා නැහැනේ.. මගේ දූ හොඳට හැදෙන්න.

තාත්තා එහෙම කිව්වා. මගේ උත්සවයෙන් පස්සේ තාත්තා ආයෙම යන්න ගියා.

මට මහා පාළුවක් දැනුනා. උඹ මගේ කොල්ලෝ දෙන්නා එක්ක හෙම වැඩිය කතාවට දැගලිල්ලට එහෙම යනවා නෙවෙයි.

නැන්දා මට හැම වෙලාවෙම තරවටු කළා. මම ටික ටික ලොකු වුණා.

සමර වෙලාවට මම කණ්ණාඩිය ඉස්සරහ වරු ගණන් ගත කළා. මටම හිතුනා මම ලස්සනයි කියලා.

මම සාමාන්‍ය පෙල විභාගය ලිව්වා. ඊට පස්සේ ප්‍රතිඵල එනතුරු ගෙදර හිටියා. නැන්දගේ පුතාත් විභාගය ලිව්වා. එයා ඊට පස්සේ රස්සාවකට ගියා. නැන්දත් ඒ වෙනකොට පොඩි රස්සාවකට යනවා.

මල්ලි ඉස්කෝලේ යනවා. දවස තිස්සේ ගෙදර හිටියේ මම විතරයි.

ඒත් මාමා සමහර දවස්වල ගෙදර ඉන්න පුරුදු වුණා. මුලින් මුලින් මට මාමගේ වෙනසක් පෙනුනේ නැහැ.

ඒත් මට පස්සේ එයාගෙන් ගැලවිලා ඉන්න බැරිවුණා. මම හිතාගත්තා ගෙදරින පැනලා යන්න ඕනේ කියලා.

එතකොට වෙන්න ඕන දේ වෙලා ඉවරයි. මම ලියුමක් ලියලා තාත්තට තැපැල් කරලා ගෙදරින් පැනලා ගියා.

ඒ වෙනකොට මට දරුවෙක් ලැබෙන්න හිටියා.

ඒත් ඒ දරුවා නැතිවුණා. මට නිදහස් බවක් දැනුනා. මම ගෙවල් කිහිපයකම වැඩ කළා. ඒ හැම ගෙදරකම මට ඉන්න පුළුවන් වුණේ ටික දවසයි.

ගෙදර ඉන්න කවුරුම හරි පිරිමියෙක් මට කරදර කරන්න ගත්තා. සමහර වෙලාවට මට හිතෙනවා මම ඒ දේට ඇබ්බැහි වුණාසද කියලා.

කොහොමත් එක ගෙදරක මාස දෙකකට වඩා ඉන්න මට බැරිවුණා.

අන්තිමට වට වයසක ආච්චි කෙනෙක්ව බලාගන්න ලැබුණා.

ඒ ගෙදර හිටියේ එයාගේ දුවයි පුතයි විතරයි. සල්ලිකාර පවුලක්. ගෙදර හිටියා තව ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක්. මට හිතුනා එයා හරිම කාරුණිකයි කියලා.

අපි ආදරෙන් බැදුනා. ටික දවසක් යනකොට ඒක ගෙදර කාටවත් රහසක් වුණේ නැහැ.

මම මගේ ජීවිතේ ගැන සම්පූර්ණ ඇත්ත එයාට කිව්වා. ඒ කතන්දරය අහලා එයා වෙනස් වුණා කියලා මට දැනුනේ නැහැ. මම ඇත්තටම එයාට ආදරේ කළා. නෝනා කිව්වා එයත් එක්ක විවාහ වෙන්න කියලා. එහෙම වෙන්න ඔන්න මේන තියෙද්දි එයා එක පාරටම ගෙදරින් අතුරුදන් වුණා.

අපිට එයාව හොයාගන්න බැරිවුණා. ඔයා බයවෙන්න එපා.. මැරෙනතුරුම ඔයාට අපිත් එක්ක ඉන්න පුළුවන්.

නෝනයි දුවයි දෙන්නම මට එහෙම කිව්වා. මාසයක් විතර ගෙවිලා ගියා. දවසක් ඩ්‍රයිවර් අයියා ගෙදර ආවා.

කොහෙද මනුස්සයෝ උඹ ගියේ..?

නෝනගේ පුතා ඩ්‍රයිවර් අයියා ගෙදර ආව දවසේ ඇහුවා.

මම අම්මව බලන්න ගියා සර්.. ඩ්‍රයිවර් අයියා මහත්තයට එහෙම කිව්වා.

කාලය ගෙවිලා ගියා. දවසක් ඩ්‍රයිවර් අයියා මට කතා කළා එයා එක්ක යන්න. ඒත් මම කිව්වා නෝනලට නොකියා යන්න බැහැ කියලා.

එයා කිව්වා බදින්න ඉන්නවා නම් එයත් එක්ක යන්න එන්න බැරි මොකද කියලා. එතකොට මගේ වයස අවුරුදු 20 යි.

එදා මම එයත් එක්ක ගියා. දවසක් දෙකක් සුමානයක් සුමාන දෙකක් මම එයත් එක්ක ගෙදරක කාමරයක නතරවෙලා හිටියා. එයා කිව්වඓ් එයාගේ අක්කලගේ ගෙදර කියලා.

එතැන හරි හොඳයි. අක්කත් මට හොඳට සැලකුවා. දවසක් ඩ්‍රයිවර් අයියා ගමේ ගිහින් එන්නම් කියලා ගියා. ඒත් ගියා ගියාමයි එයා ආයේ ආවේ නැහැ. අර අක්කා මට කිව්වා එයාගේ ගෙදර ඉන්නවා නම් කුලීගෙවන්න කියලා. මම ඇහුවා මම කොහොමද එහෙම කරන්නේ කියලා. එයා මට බැන්නා. උඹ මෙහෙ ඉන්නවා නම් ඒ විදිහට හිටපන් කියලා.

මට ආයේ නෝනලගේ ගෙදර යන්න පුළුවන්කමක් තිබුණේ නැහැ.

මම එදා කාමරේට වෙලා කල්පනා කළා මොකද කරන්නේ කියලා. හැන්දෑවේ අක්කා ආවා මගේ කාමරේට. උඹ ගැන ඔක්කොම ඩ්‍රයිවර් සුමනේ මට කිව්වා. ඌ කසාද බැඳපු මිනිහෙක්. එයත් එක්ක උඹට යන්න බැහැ. උඹගේ ආයේ නැතිවෙන්න දෙයක් නැහැනේ. හැබැයි මම කියන විදිහට හිටියොත් උඹට මැරෙනතුරු මෙහෙ ඉන්න පුළුවන්. ආයෙත් පාරක් පාරක් ගානේ ගිහින් නන්නත්තාර වෙනවට වඩා ඒක හොඳයි. මම දැන් කෙනෙක්ව එවනවා. එයාව හොඳට බලාගනින්. මිනිදා දළකාරයා.

අක්කා එහෙම කියලා යන්න ගියා. එදා ඉඳලා ගෙවිච්ච හැම දවසකම වෙලාවක් කලාවක් නැතිව එක එක්කෙනා ආවා ගියා.මම සල්ලි හම්බකළා. දෙන්න කෙනෙක් හිටියේ නැහැ. මම පුංචි ගෙයක් හදාගත්තා.

රැපියල් පන්සීය, දාහට මිනිස්සුත් එක්ක යන එක මම අතහැරලා දැම්මා.

ඒ මොකද..?

මට මාගරට් කියලා කෙනෙක් හමුවුණා. එයා මගෙත් එක්ක නතර වුණා. අපි නම්බුකාර විදිහට රස්සාව කළා.

ඒ කියන්නේ..?

මම සුපිරිම විදිහට අඳින්න පළදින්න ගත්තා. අපි අපේ ගාණ වැඩි කළා. අපි ලොකු හෝටල්වලට යන්න පටන් ගත්තා.

සල්ලිකාර මහත්තුරු අපිව ගෙනිච්චා. ඒත් අපිව දෙතුන්වතාවක්ම පොලිසියට අහුවුණා.

කිහිපවතාවක්ම හිරේ ආවා. මාස දෙක තුනක් හිරේ ඉඳලා ආයෙත් එළියට ආවා. ආයෙත් පරණ රස්සාවම පටන් ගත්තා.

මේ වතාවේ හිරේ ආවේ වෙන දේකටනේ.

ඔව්.. මම කුඩුවලට ඇබ්බැහි වුණා. ඒක තමයි වගේ විනාශය. මට කුඩු නැතිව ඉන්න බැරිවුණා. මම ලැබුණු සල්ලි ඔක්කොම වියදම් කළේ ඒකට. අන්තිමට පොලිසියට අහුවුණේ කුඩු ග්‍රෑම් දෙකක් එක්ක.

එළියට ගියාම මොකද කරන්නේ.

බොහොම අමාරුවෙන් හිත හදාගෙන ඉන්නේ. මම දන්නවා මම ආයෙම කුඩුවලට පුරුදුවේවි කියලා. මට ඒ පුරුද්ද අතහරින්න බැහැ. මම ආයෙත් පරණ දේවල් පටන්ගනීවි.

ඒක ගැන තමයි දුක.

දැන් තාත්තා කොහොමද..?දැන්නේ නෑ.. මම ගෙදරින් පැනලා ආවට පස්සේ මම ආයෙත් ගෙදර ගියේ නැහැ. තාත්තට මොනවා වුණාද දන්නේ නැහැ.. මම දැන් කාගැනවත් හිතන්නේ නැහැ.

prostitute-08

_හිරුගොසිප්

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "වෙලාවක් කලාවක් නැතිව එක එක අය මගේ ළඟට ආවා, මම හොඳට සල්ලි හම්බ කළා - ජීවිතය වැරදුනු තරුණියකගේ සංවේදී හෙළිදරව්ව"

    Post a Comment