01 February, 2017

ගංගුගේ හිත රිදුණේ ඇයි?

gangu-roshana-article2

ගංගු මේ දවස්වල රංගනයෙන් දකින්න ලැබෙන්නෙ නෑ නේද?ඒ මොකද?

ඔව්. දැන් ඉතින් කොහොමත් වැඩ කෙරෙන්නෙ නැහැනේ. මේ දවස්වල ඉන්ඩස්ටි්‍ර එකෙත් වැඩ අඩුවෙන්නෙ කෙරෙන්නෙ.

ඒ කියන්නේ කලාවේ පසුබෑමක් ඇතිවෙලා කියලා ගංගු හිතනවද?

ඔව්. මම මේක දකින්නේ කර්මාන්තයක් විදියට. මේ කාලේදි නිර්මාණ කෙරෙන්නේ අඩුවෙන්. මේ කර්මාන්තය ඉහළ නඟින කාල, පහළ බහින කාල තියෙනවා. තව අවුරුදු දෙක තුනකින් මේ තත්ත්වය වෙනස් වෙන්නත් පුළුවන්. දැන් නම් කලාවට තියෙන්නේ හරිම අඩු තත්ත්වයක්. මේ විදියට ගියොත් කලාවට තියෙන අවශ්‍යතාවත් නැතිවෙලා යනවා.

මෙහෙම කියන්නේ ගංගුට අවස්ථා නොලැබෙන නිසා නෙවෙයිද?

නැහැ. මම කොහොමත් නිතර පේන්න හිටිය කෙනෙක් නෙවෙයි. මම වැඩ කරන්නෙ අඩුවෙන්. මම අවුරුද්ද පුරා වැඩ කරන කෙනෙක් නෙවෙයි. හැමෝම ජනප්‍රියත්වය පස්සෙ යන්න බලන්නේ. ඒත් මම නම් කැමැති හැම වෙලාවෙම ටිකක් කල් අරන් නිර්මාණවලට සම්බන්ධ වෙන්න.

ගංගුට ක්‍ෂේත්‍රය ගැන කලකිරිලා කියලත් ආරංචියි. මොකක්ද ඒ කතාව?

මම මේවා ගැන පත්තරවල කතා කරන්න කැමැති නැහැ. ඒක අවශ්‍ය නැහැ.

නිළියක් වුණාම ගොඩාක් අයගේ ආදරය, ජනප්‍රියත්වය ලැබෙනවා. ගංගුට මේක දැනෙන්නේ කොහොමද?

මට දැනෙන විදියට ලංකාවේ නිළියන්ව පොඩ්ඩක්වත් ගණන් ගන්නේ නැහැ. සමාජයේ ජනප්‍රියත්වයක් තිබුණට කාගෙවත් පිළිගැනීමක් නම් නැහැ. මම අත්දැකීමෙන් කියන්නේ. ඉස්සර නම් කලාවට වගේම කලාකරුවන්ටත් පිළිගැනීමක් තිබුණා. දැන් ගෞරවයක් නැති වෘත්තියක් වෙලා. ඒක ඇත්තටම කනගාටුවට කාරණයක්.

ඒ විදියට කලාවට ගරුත්වයක් නැතිවෙන්න හේතු වුණේ මොනවද?

ඒකට එක හේතුවක් කියන්න බැහැ. මුලින්ම අපි නියැළෙන වෘත්තිය ආරක්‍ෂා කරගන්න අපි දැන ගන්න ඕන. ඒකට අගෞරව කළොත් ඒකෙ ප්‍රතිඵලය විඳින්න වෙන්නෙත් අපිටමයි. කලාව කියන්නේ සාමූහික දෙයක්නේ. එක් කෙනෙක්ගේ වරද අනිත් අයටත් බලපෑමක් වෙනවා. මේක බලපාන්නේ නිළියන්ට විතරක් නෙවෙයි. කලාවට සම්බන්ධ වෙලා වැඩ කරන හැමෝටම එහෙම බාල තැනක් තමයි තියෙන්නේ.

තමන් හරි විදියට ඉන්නවා නම් කතා හැදෙන්නේ නෑ නේද?

මේක ජනප්‍රිය මාධ්‍යයක්නේ. ඒත් එක්කම කලාව කියන්නේ සාමූහික වැඩක්. ඒ නිසා කීපදෙනෙක්ගෙ හැසිරීම් නිසා ඒක හැමෝටම බලපානවා. කලාවේ ඉන්න අයව දකින්න මිනිස්සු කැමැති වුණාට දැන් අපිව ගණන් ගන්නේ නැහැ.

මේ නිසාද ගංගු දැන් සිනමාවෙනුත් අෑත්වෙලා ඉන්නේ?

ඒක නිසා නෙවෙයි. මම අන්තිමට හොරා පොලිස් චිත්‍රපටය කළා. ඊට පස්සේ නම් මම සිනමාවේ වැඩ කළේ නැහැ. අනිත් එක මම වැඩ කරන්න කලින් ඒවා කිය කිය ඉන්න කැමැති නැහැ. මම අනිත් අයට වඩා වෙනස් කෙනෙක්. මම කවුද කියලා මට පැහැදිලි කරන්නත් බැහැ.

ගංගු අනිත් අයට වඩා වෙනස් කියන්නේ ඇයි?

මේකයි මම ෆොටෝවල පෙනී ඉඳලා ආව ආර්ටිස්ට් කෙනෙක් නෙවෙයි. මම මෙතැනට ආවේ වැඩ කරලා. මාව විශ්වාස කරන කලාව ඇතුළෙ මම ඉන්නේ. මම නිර්මාණ කරන්නේ නිදහසේ. දිගින් දිගටම පෙනී ඉන්නත් මම කැමැති නැහැ.

-ශාලිකා රංගනී සමරදිවාකර_මව්බිම

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "ගංගුගේ හිත රිදුණේ ඇයි?"

    Post a Comment