04 September, 2016

මිස් කෝල් ප්‍රේමය 20 හැවිරිදි තරුණියට උරුම කළ අවාසනාවන්ත ඉරණම

මම හිතුවේ නෑ මට මෙහෙම කරයි කියලා...

අවුරුදු 20 ක තරුණියක් පාලු නිවසකට රැගෙන ගොස් අතවර කළ පෙම්වතෙකු ගැන ගල්ගමුව පැත්තෙන් අහන්න ලැබුණා.

දුරකථනයට ලැබුණු ඇමතුමක් ඔස්සේ තරුණිය විසින් මෙම පෙම්වතාව හදුනාගෙන තිබෙනවා.

කාලයක සිට පැවති මේ ඇසුර දුරදිග ගොස් දෙදෙනා හමුවීමට තීරණය කර තිබෙනවා.

ඒ අනුව ඔවුන් දෙදෙනා පසුගිය දිනක ගල්ගමුව නගරයේදී හමුවීමට තීරණය කර තිබෙනවා.

අනුරාධපුර ප්‍රදේශයේ පදිංචි බව පැවසූ මෙම තරුණයා තම පෙම්වතියට පවසා ඇත්තේ තමන් දන්නා නිවසක් ඇති බවත් එහි කිසිවෙකුත් නැති නිසා නිදහසේ කතාකිරීමට හැකි බවත්ය.

එයට එකග වූ 20 හැවිරිදි පෙම්වතිය අදාල තරුණයා සමග මෙම පාලු නිවසට ගොස් තිබෙනවා.

එහිදී මෙම පෙම්වතා විසින් තරුණිය දූෂණයට ලක්කර ඇති බවයි වාර්තා වන්නේ.

ඇයට පහරදීම්ද සිදුකර ඇති බවත් මෙම පුද්ගලයා මීට පෙරද දූෂණ චෝදනාවන්ට ලක්වූ දරුවන් දෙදෙනෙකු සිටින පියෙකු බවද වැඩිදුරටත් හෙළිව තිබෙනවා.

තරුණියගේ කෑ ගැසීම නිසා ඒ අසලින් ගිය තරුණයන් දෙදෙනකු නිවසට ගොස් මෙම තරුණියව බේරාගෙන ඇති අතර සැකකාර පෙම්වතා පැනගොස් තිබෙනවා.

එහිදී අදාල තරුණිය පවසා ඇත්තේ " අනේ මම එයාව ගොඩක් විශ්වාස කළා" ඒ නිසයි බෑ නොකියා හම්බවෙන්න ආවේ.. මට මෙහෙම කරයි කියලා මම කවදාවත් හිතුවේ නෑ"යනුවෙනුයි.

මෙම තරුණියද ගල්ගමුව පැත්තේ පදිංචිෙ බවයි වාර්තා වුණේ.





(හිරු ගොසිප්)

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "මිස් කෝල් ප්‍රේමය 20 හැවිරිදි තරුණියට උරුම කළ අවාසනාවන්ත ඉරණම"

    Post a Comment