31 July, 2017

ජනපති දියනියක් බිළිදාට කිරි දෙන සරාගී දසුන දැක අන්තාර්ජාලය කැළඹෙයි

Alia Shugheva - Feeding

අලීයා ෂගීවා කියන්නේ ප‍්‍රකට ජන නායකයෙක් ගේ දියනයක්. ඇය කර්ගීසියාවේ ජනාධිපති අල්මාෂ්බෙක් අතම්බයෙෆ්ගේ බාල දියණිය.

ජනාධිපති වරයාගේ දියනිය මේ දිනවල සමාජ මාධ්‍ය තුළ අතිශයින්ම ජනප‍්‍රය පුද්ගලයෙක් බවට පත් වෙලා තියෙනවා.

ඒකට හේතුව ඇය විසින් අන්තර් ජාලයට මුදා හරින ලද චායාරූපයක්.

ඇත්තටම මේ චායාරූපය අන්තර්ජාලයට නිකුත් වූ වහාම එය අතිවිශාල සමාජ මතවාදයක් ගොඩ නගන්න සමත් වුනා කිව්වොත් නිවරදි.

චායාරූපයෙන් දැක්වෙන්නේ ජනාධිපති වරයාගේ දියණිය තම දරුවාට උඩකය විවර කරමින් මව් කිරි ලබා දෙන දර්ශනයක්.

මෙම සේයා රුව ඇය අන්තර් ජාලයට මුදා හැරිය මොහොතේ එහි අපූරු මාතෘකාවක් සටහන් කරලා තිබුනා .

ඒ මම මගේ බිළිදාට බඩගිණි වූ ඔිනම මොහොතක ඔිනම තැනක මව් කිරි ලබා දෙන්න සූදානම් යනුවෙන් එහි දක්වා තිබුනා.

ඒ සමගම ලොව පුරා ඇති වුණ විවාදය වුනේ මෙය මව් කිරි පොවන දසුනක්ද නැතහොත් සරාගීත්වය පෙන්වන දසුනක්ද යන කාරනය එක්ක.

කෙසේ වෙතත් මෙම චායාරූපය අසැබි චායාරූපයක් යන මතය සමාජය තුළ ගොඩ නැගෙනවත් සමගම ඇය එය සිය සමාජ ජාලා වෙබ් අඩවියෙන් ඉවත් කර ගෙන තිබුනා.

කොහොම වුනත් ඇය මේ ක‍්‍රියාව සදාරීනි කරනය කිරීම උදෙසා විදේශ මාධ්‍යට සම්මුඛ සාකච්චාවක් ලබා දී තුබුනා.

එහිදි ඇය සඳහන් කර තිබුනේ ” මගේ සිරුර සරාගී එකක් නෙමෙයි. එය ප‍්‍රායෝගීක දෙයක්.මගේ සිරුර ක‍්‍රියාත්මක වෙන්නේ මගේ දරුවාගේ අවශ්‍යතා වෙනුවෙන්” .

කෙහොම වුනත් ඇගේ මේ ක‍්‍රියාව ඇගේ පියා වන ජනපති වරයා පමණක් නෙවෙයි ඇගේ මවත් අනුමත කළේ නැහැ කියලා ඇය එම ලෝක මාධ්‍ය සේවය සමග පවසලා තිබුනා.

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "ජනපති දියනියක් බිළිදාට කිරි දෙන සරාගී දසුන දැක අන්තාර්ජාලය කැළඹෙයි"

    Post a Comment