30 May, 2017

පුතාගේ ඉගෙනීමේ වැඩ ඉවර වුණ ගමන් මම රංගනයෙන් විශ්‍රාම ගන්නවා

Dilhani - Dilmin - Priyankara

"පුතා සංගීතයට දක්ෂයෙක්.."

"හුදෙකලා ජිවිතයක් මට තියෙන්නේ.."

දිල්හානි ඒකනායක කියන නමට චරිතයට බොහෝ අය ඇලුම් කරනවා. ඇගේ රංගන පරාසය සිනමාව පුංචි තිරය තුළ නිරන්තරයෙන්ම දකින නිසා ජනතාව ඇගේ රංගනයට ආදරෙයි. රංගනයත් එක්ක වසර තිහක් ගත කළ දිල්හානි ගැන හිරු ගොසිප් එක්ක කතා කරන්න හිතුවේ ඒ නිසයි. මේ දිල්හානි ගැන තොරතුරුයි.

ඒ කාලේ සිනමාව එක්ක නිරන්තරයෙන් ගණුදෙණු කළ රංගන ශිල්පින් ශිල්පිණියන් බොහෝ දෙනෙක් දැන් දකින්න නොලැබුණත් ඔබව නිරන්තරයෙන්ම දකින්න ලැබෙනවා. දැන් කොහොමද ලැබෙන ප්‍රතිචාර..?
ප්‍රතිචාර වල නම් අඩුවක් නැහැ. මම නිතරම නිර්මාණ එක්ක හෝ රූපවාහිනී වැඩසටහන් එක්ක හරි ඉන්න නිසා මාව දකින්න ලැබෙනවා. හොඳ නිර්මාණ වලට ආරාධනා ලැබෙනවා. ඓතිහාසික නිර්මාණ බොහෝමයකට මම සම්බන්ධ වුණා. මේ දවස්වල හිරු රූපවාහිණියේ විකාශය වෙන ගැමුණු මහ රජ ටෙලිනාට්‍යටත් සම්බන්ධ වුණා. ඒ දේවල් එක්ක මට ආදරේ කරන අය එකතු වෙනවා. මම ඒ ගැන සතුටු වෙනවා.

එක දිගට නිර්මාණ එක්ක රැදිලා ඉන්න රහස මොකක්ද..?
ඒක නම් මමත් ඇත්තටම දන්නේ නැහැ. රංගනයට ඇවිත් මම අවුරුදු තිහක් වෙනවා. මේ කාලය පුරාවටම මම නිර්මාණ එක්ක හිටියා. අඩු තරමින් මාස දෙක තුනකවත් මම නිහඩව හිටියේ නැහැ.

දීර්ඝ කාලයක් නිර්මාණත් එක්ක හිටපු දිල්හානිට දැන් මහන්සියි කියලා හිතෙන්නේ නැද්ද..?
මහන්සියි කියලා හිතිලා නම් ගොඩක් කල්. ඒත් දැන්මම විශ්‍රාම යන්න විදිහක් නැහැ. මගේ පුතාගේ වයස අවුරුදු 21යි. එයා දැන් විදේශ රටක අධ්‍යාපනය ලබනවා. එයාගේ අධ්‍යාපන කටයුතු අවසන් වෙන්න තව අවුරුදු එකහාමාරක් විතර යයි. ඊට පස්සේ මට පුළුවන් විවේක ගන්න. එයා එතකොට අපිව බලාගයිනේ. එතකල් තමයි මම මහන්සි වෙන්නේ.

පවුලට එකතු වුණු එකම පුතණුවන්ගෙන් වෙන් වෙලා ඉන්න දුකක් නැද්ද..?
හැම අම්මා කෙනෙකුම හැම තාත්තා කෙනෙකුම දරුවන්ට ආදරෙයි. ඒ අයට දරුවෝ නැතුව ඉන්න අමාරුයි. මටත් පුතා නැතුව පාළුයි. ඒත් ටික දවසක් එයා නැතුව ඉන්න සිදු වෙනවා.

ඔබේ හොදම විචාරකයාත් ඔහුලු..?
ඔව්. පුතාට මේ දවස්වල නම් මගේ නිර්මාණ දකින්න විදිහක් නැහැ. බලන්න පුළුවන් හැම වෙලාවකම බලලා කෙලින්ම කියනවා හොද නැත්තම්. වැරදි කියනවා. මගේ හිත රිදෙයි කියලා හැම එකම හොදයි කියන්නේ නැහැ. වැරැද්ද වැරැද්ද විදිහටත් හොද දේ හොදයි කියලත් කියනවා.

පුතා අම්මා වගේ රංගනයට දක්ෂද පියා වගේ සංගීතයටද දක්ෂ..?
පුතා රඟපාන්න නම් කැමති නැහැ. ඒත් සංගීතයට දක්ෂයි. තාත්තා වගේ. දරුවෝ ජනප්‍රිය කරවන්න කියලා හිතාගෙන නම් අපි දරුවන්ව නිර්මාණවලට යොමු කරන්නේ නැහැ. දරුවාගේ දක්ෂතා මම වගේම ප්‍රියංකර දකිනවා. එයා කැමති දෙයක් කරන්න ඉඩ දෙනවා. උදව් කරනවා. නමුත් උදව් කරන්නේ නම් එයා දක්ෂ නිසයි. වෙන රැකියාවක් කරන ගමන් ඒ දේවල් කරන්න ඉඩ තියෙනවා.

දැන් දිල්හානි භාවනා කටයුතු කරන්නේ නැද්ද..?
මම කාලයක් ඒ දේවල් කළා. අදටත් භාවනා කරන්න නම් ආසයි. ඒත් වැඩ එක්ක බැරි වුණා. විවේකයක් ලැබුණොත් ආයෙමත් භාවනාවට යොමු වෙනවා.

ලස්සනට ඉන්න මොනවාද කරන්නේ..?
මොන දේ කරත් මම හැමදාමත් කෑම බීම වෙලාවට අරගෙන වෙලාවට නිදා ගන්නවා. මම හරිම සරළව ජිවත් වෙන කෙනෙක්. හුදෙකලා ජිවිතයක් ගත කරන්න කැමති කෙනෙක්.

ඔබේ සැමියා ඔබේ වැඩකටයුතු වලට උදව් කරනවාද. ඔහුගෙන් ලැබෙන සහයෝගය කොහොමද..?
මගේ වැඩ වලට කරදර නොකර ඉන්න එක තමයි ලොකුම උදව්ව. කිසි දෙකට බාධා කරන්නේ නැහැ. ඒ නිසා ජිවත් වෙන්න ලෙහෙසියි. හැමෝටම පුද්ගලික ජිවිතයක් තියෙන්න ඕන. ඒ සහයෝගයනිසා අපි හොදින් ජිවත් වෙනවා.

Dilhani - Dilmin Perera - 02

Dilhani - Dilmin Perera

Priyankara - Dilmin Perera

Image may contain: 1 person, sitting, sunglasses, hat and outdoor

Image may contain: 2 people, hat and suit

Image may contain: 1 person, guitar and indoor

Image may contain: 1 person

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "පුතාගේ ඉගෙනීමේ වැඩ ඉවර වුණ ගමන් මම රංගනයෙන් විශ්‍රාම ගන්නවා"

    Post a Comment