20 April, 2017

සනී ලියෝන් වගේ කියපු ලංකාවේ නිළියට නිල් චිත්‍රපට ගැන දැනුම අඩුයිලු

Meesha kavindi - Sunny

චිත්‍රපට සහ ටෙලි නිළියක ලෙස ප්‍රසිද්ධ අමීෂා කාවින්දි තමගේ පෙනුම ගැන අපූරු කතාවක් පුවත්පතකට සඳහන් කර තිබෙනවා.

ඇය එහිදී සඳහන් කර ඇත්තේ “මගේ පින්තූර වගයක් ගහපු ඡායාරූප ශිල්පියෙක් මට වතාවක් කිව්වා මම සනී ලියෝන් වගේ කියලා. එතකොට මම සනී ලියෝන් කියන්නේ කවුද කියලාවත් දැනගෙන හිටියේ නෑ. අන්තර්ජාලය බලලා තමයි එයා වැඩිහිටි චිත්‍රපට නිළියක් බව දැනගත්තෙ. ඒ අතින් මම ඒවා ගැන දන්න දැනුම හරි අඩුයි. මම සනී ලියෝන් වගේ කියනවට මම ආසයි. මොකද එයා හරි ලස්සන කෙනෙක්. ඒත් මම එයාගෙන් විලාසිතා නම් කොපි කරන්නේ නැහැ. මම විලාසිතා කරන්නේ මටම ආවේණික විදියකට. “ යනුවෙනුයි.

ameesha kavindi

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "සනී ලියෝන් වගේ කියපු ලංකාවේ නිළියට නිල් චිත්‍රපට ගැන දැනුම අඩුයිලු"

    Post a Comment