03 September, 2016

මට ට්‍රෙන්ඩ් එකක් නෑ - Chitral Somapala



"ඉසුරුමුණියේ," "උඩරට කඳුකර," "දඹුලු ගලේ," "සුකුමල බඳ නළවා" යන ගීතවලින් එදා යූත් ක්‍රවුඩ් එකේ ජනප්‍රිය ගායිකාව වුණු චිත්‍රා සෝමපාල නම් වූ ගායිකාවගේ පුතා, අද සිංහ භූමි, නදී ගංගා, "මිරිඟුව පරදා යන ගීත එක්ක අද කාලේ යූත් ක්‍රවුඩ් එක්ක Move වෙනවා. නමුත් අපි මේ කතා කරන්න යන්නේ චිත්‍රාල්ගේ මේ කාලේ වැඩ ගැන නම් නෙවෙයි, චිත්‍රාල් සෝමපාලගේ ඒ කාලේ යූත් ලයිෆ් එක ගැන. ඒ ගැන කතා කරන්න යං අපි චිත්‍රාල් සෝමපාල හමුවුණා.

1.ඒ කාලේ Youth Life අද කාලේ Youth Life ඔබ දකින්නේ කොහොමද?

අපේ කාලේ ඇත්තටම අපි පොත්පත් ඇසුරු කළා. යාළුවෝ, කොල්ලෝ, කෙල්ලෝ භේදයක් නැතිව ඒ කාලේ පිස්සු කෙළියා. ඒ වගේම Sports ඇතිවෙනකල් කළා. ඇත්තටම තරුණ කාලේ වින්දා. ඒත් අද කාලේ දැක්කම දුකයි. ඇත්තටම අපිට දකින්න තියෙන්නේ Online වුණු ජීවිත, එකම තැනක කොටුවෙලා අලුත් වෙලා තියෙන තාක්‍ෂණයට ඇඩික්ට් වෙලා ඉන්න ජීවිත.

2. චිත්‍රාල් ඒ කාලේ කොයි වගේ කෙනෙක්ද?

ඒ කාලේ දඟකාර කොල්ලෙක්. හැබැයි ලිමිට් එකට පිස්සු වැඩ කළේ. මොකද, හැමදේකම සීමා මායිම් තියෙනවා. ඒ නිසා දඟකාර වුණත් මගේ ලිමිට් එක මං දැනගෙන හිටියා.

3.මතකද ඒ කාලේ තාත්තාගෙන් ගුටි කාපු හැටි?

තාත්තාගෙන් ගුටි කාපු දවස් අනන්තයි. තාත්තා විතරක් නෙවෙයි, අම්මාගෙනුත් ඇති තරමක් ගුටි කාලා තියෙනවා. ලොකුයි කියලා වෙනසක් නෑ. ඒ දෙන්නම අපි දිහා හොඳට ඇහැ ගහගෙන හිටියා.

4.ඒ කාලේ ෆැෂන් දැක්කේ කොහොමද?

ෆැෂන් කියලා දැක්කේ එදා ඇත්තටම මං ආස කරන මට ගැළපෙන දේ.

5.ඒ නිසාද ඩෙනිමයි T shirt එකයි අඳින්නේ?

ඒ තමයි මගේ ෆැෂන් එක. මට සූට් වෙන දේ. මට ට්‍රෙන්ඩ් එකක් නෑ.

6.චිත්‍රාල් කියන්නේ තාමත් කොල්ලෙක් වගේ ඉන්න ආසා කෙනෙක්ද?

අනිවාර්යයෙන්. මම හිතන්නේ මං තාම තරුණයි. මොකද මං ගාව තියෙන්නේ පොසිටිව් අදහස්. නෙගටිව් හිතන මිනිස්සු තමයි ඉක්මනට නාකි වෙන්නේ.

7.ඒ කාලේ පෙම්වතියක් ඉඳලම නැද්ද?

අපොයි තියෙනවා. හිටපු අය දැන් මතකත් නෑ. ඒ තරමට පෙම්වතියන් ඉඳලා ඇති.

8.කී දෙනෙක් හිටියත් ප්‍රථම ප්‍රේමය අමතක කරන්න නම් බැරිව ඇති.

ඔව්. ඒක හරි සුන්දරයි. ඒ කාලේ මේ වගේ Online පෙම්වත්තු නෑ. ලියුමක් තියන් හංගාගෙන එයා එනකල් කඩේ ළඟට වෙලා කැරකි කැරකි ඉන්නවා. ආයේ රිප්ලයි එනකල් නින්දක් නෑ ඉතින්.

9.කොණ්ඩේ වවද්දී ගෙදරින් තහන්චි දැම්මේ නැද්ද?

නෑ. මොකද ගෙදරින් දැන ගත්තා මං යන Path එක. ඒ නිසා අවුලක් වුණේ නෑ. දැන් මගේ කොණ්ඩේටත් වයස අවුරුදු 29යි.

10.මුදු මාල අතට වැටෙන්න පටන් ගත්තේ කොල්ලා කාලෙද?

මං ගිටාරය අතට ගත්තේ අවුරුදු 10න්. Sing කරන්න පටන් ගත්තේ 17දී. මගේ රොක් ස්ටයිල් එක්කම කොල්ලා කාලේම ඉබේම මුදු මාල අතට ආවා.

11.ඇහිබැම ළඟ කරාබුවක් දැම්මේ රොක් වෙන්නද?

මට ඒකට ලොකු ආසාවක් තිබුණා. ඉතින් Switzerland ගිය කොල්ලා කාලේදි කළා.

12.සාමාන්‍යයෙන් කොල්ලෝ වුණාම වාහනවලට හරි ආසයි. ඒ කාලේ වාහන පිස්සුවක් තිබ්බේ නැද්ද?

අම්මෝ වාහනවලට මං හරි බයයි. එදා ඉඳන් මං යන්නේ ටැක්සි නැත්නම් ට්‍රේන් එකේ. අදටත් මං වාහනවලට බයයි. විශේෂයෙන් ලංකාවේ මිනිසුන්ගේ ඩ්‍රයිවින් දැක්කම මට වාහන ඕනෙම නෑ. ලයිසන් එකක් වත් මට නෑ.

13.ඒ කාලේ 
job එක වුණේ Music ද?

නෑ. මගේ මුල්ම job එක වුණේ ට්‍රැවල් ෆීල්ඩ් එකේ. මං ඉස්කෝලෙන් out වෙද්දී ඒකට set වුණා. හැබැයි මාස 3ක් යද්දී දැන ගත්තා ඊට වඩා මට Music කරලා හොයන්න පුළුවන් කියලා. ඒ නිසා ඒ කාලේම ඒ තීරණය ගත්තා.

14.එදා තිබ්බ හීන මොනවද?

අද ඉන්න තැනට එන්න තමයි එදා දැක්ක එකම හීනේ.

ධනුෂ්ක කුමාරතුංග (මව්බිම)

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "මට ට්‍රෙන්ඩ් එකක් නෑ - Chitral Somapala"

    Post a Comment