06 June, 2017

මට තියෙන එකම වස්තුව මගේ පදක්කම - ඒක වෙන්දේසි කරන දිනය තමයි මගේ ජයග්‍රාහී දිනය

Susanthika Jayasinghe

ඔලිම්පික් පදක්කම්ලාභී සුසන්තිකා ජයසිංහ කියන්නේ මේ දිනවල වැඩිවශයෙන් කතාබහට ලක්වන චරිතයක්.

ඒ ඇය සිය ඔලිම්පික් පදක්කම වෙන්දේසි කරන බව ප්‍රකාශ කිරීමත් සමගයි.

අනුරාධපුරයේ පැවති උත්සවයකදී සුසන්තිකා ඒ ගැන අදහස් දක්වා තිබෙනවා.

” හිඟන්නෙක් වගේ මට ජීවත් වෙන්න බෑ. මම පෞද්ගලිකවම ක්‍රීඩා ඇමතිතුමාට කතාකරා. මට තියෙන එකම වස්තුව මගේ පදක්කම. ඒක වෙන්දේසි කරන දිනය තමයි මගේ ජයග්‍රාහී දිනය. මම ගත්තේ සාධාරණ තීරණයක්. මම විශේෂයෙන් කියන්න ඕන රන්ජන් රාමනායක ඇමතිතුමා ගැන. එතුමා මට කතාකලා. එතුමා මගේ සහෝදරය වගේ. මගේ නිවසට අනුග්‍රහය දෙන්න එතුමා කැමති වුණා. එතුමා මේ රටට හොද ආදර්ශයක්”

යනුවෙන් ප්‍රකාශ කර තිබෙනවා.

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "මට තියෙන එකම වස්තුව මගේ පදක්කම - ඒක වෙන්දේසි කරන දිනය තමයි මගේ ජයග්‍රාහී දිනය"

    Post a Comment