27 November, 2016

අනූජ නිළියෝ එක්ක ගන්න සෙල්ෆි එෆ් බී දාන්න බය ඇයි?

අනූජ් පහුගිය දවස්වල ඕස්‍ෙටි්‍රලියාවේ කරක් ගහනවා අපි දැක්කා.

ඔව්. පසුගියදා පටන්ගත්ත උදයකාන්ත වර්ණසූරිය මහත්මයාගේ වස්සානයේ සඳ චිත්‍රපටය සඳහා රූගත කිරීම් තිබුණේ ඕස්ට්‍රේලියාවේ සහාය අධ්‍යක්ෂ ඩොනල්්ඩ් ජයන්ත, අයේෂ්මන්ත වගේ අයවත් විශේෂයෙන් මතක් කළ යුතුමයි.

ඕස්ට්‍රේලියා ගමන හමාර කළා විතරයි අලුත් වැඩක් හම්බවුණාලු නේද?

මේ දවස්වල හැදෙන ගොඩක් චිත්‍රපට කමර්ෂල් ඒවනේ්. මට හම්බුවුණා සම්භාව්‍ය චිත්‍රපටයක රඟපාන්න. ඒ බර්මින් ලයිලි ප්‍රනාන්දුගේ චිත්‍රපටයක. ඒකේ චරිතය නැෂනල් ඇඳපු අමුතු කැරැක්ට් එකක් කරනවා.

ඒ කියන්නේ මේ කාලේ අනූජගේ බඹරෙත් වැල්ලේ කැරකෙනවා එහෙමද?

මම කාලයක්ම හෙමින් ගමනක් ආපු කෙනෙක්. මුලින්ම චන්ද්‍රම් රත්නම් මහත්මයාගේ මේ වගේ ආදරයක් චිත්‍රපටයට කතා කළා එහි රඟපාලා ටික කාලයක් ගියා. ඔව්. මං හිතන්නේ දැන් හොඳම කාලේ.

ඇතැම් අයට රංගනයේ සුපිරි තැනකට එන්න රියැලිටි බලපෑවා නේද?

ඔව්. එක එක අයට ලැබෙන විදිහ. මට ඒ දවස්වල ඒ රියැලටි චාන්ස් වැදුණා නම් කලින්ම හිට් වෙන්න තිබුණා. ඒත් ළඟදිම හිරු මෙගා ස්ටාර්ස් රියැලිටි තරගයේදී මගේ වැඩ බලාගන්න පුළුවන්.

"මේ වගේ ආදරයක්" චිත්‍රපටයේ රඟපාපු දිනක්ෂි අනූජ්ට වඩා ගොඩක් ජනප්‍රිය හින්දා ඔබව යටපත් වුණා වගේද?

මම එහෙම හිතන්නේ නෑ. මොකද ඒ දවස්වලත් දිනක්ෂි ගොඩාක් ජනප්‍රියයි. අනෙක ඒක මගේ මුල්ම රංගනය. මුල්ම රංගනය ඇය වගේ කෙනෙක් එක්ක කරන්න ලැබීම සතුටක්.

නිරූපණයෙන් රංගනයට එන ගමන වේගවත් නොවුණත් හොඳ අධ්‍යක්ෂවරු ඔබට ලැබුණා.

ඔව්. මං ඉස්කෝලේ යන කාලේ ආසයි මං පියාඹන්න බලන්න ගිය වෙලාවක මටත් හිතුණා උදයකාන්ත අයියාගේ චිත්‍රපටයක රඟපාන්න. ඉතින් කාලෙකට පස්සේ ඒ අවස්ථාව මට ලැබුණා. බර්මින් ලයිලි මහත්තයාගේ නිර්මාණයට අවස්ථාව ලැබුණෙත් අන්න ඒ විදියටයි.

ඕනෑම අධ්‍යක්ෂවරයෙක් දෙන අභියෝගයක් සුටුස් කියලා භාරගන්නවා කියලයි අනූජ ප්‍රසිද්ධ.

මං උදයකාන්ත අයියාගේ චිත්‍රපටයේ රඟපාපු පැරලයිස් කැරැක්ට් එක රිදී තිරයේ ලොකු වෙනසක් කරයි කියලා හිතනවා. මං ඒ කැරැක්ට් එක කරන්න යූ ටියුබ් එකේ වීඩියෝ ගණනාවක් බැලුවා.

එහෙම කැපවීමක් තියෙන අනූජ බය දේවලුත් තියෙනවලු. අනූජ නිළියෝ එක්ක ගන්න සෙල්ෆි එෆ් බී දාන්න බය ඇයි?

anuj-ranasinghe-paper-article

නදිෂ් නිර්මාණ හේරත්-මව්බිම

Share this

  • ► Facebook
  • ► Twitter
  • ► Google
  • 0 Comment to "අනූජ නිළියෝ එක්ක ගන්න සෙල්ෆි එෆ් බී දාන්න බය ඇයි?"

    Post a Comment